مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:502021-09-28اجتماعي

خلیج فارس آرام می گیرد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا روز پنجشنبه در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان آرام است.

- ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا روز پنجشنبه در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان آرام است.

محمد رضا انصاری روز سه شنبه اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از امروز تا روز پنجشنبه در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان آرام است؛ بنابراین در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی از نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان خواهد بود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه پیش بینی می شود در ساعاتی از وقت جمعه و شنبه با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، دریا تا حدودی متلاطم است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: بر این اساس پیش بینی 24 ساعته وضعیت جوی و دریایی استان آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و فردا در برخی از نقاط مه صبحگاهی را شاهد خواهیم بود.

انصاری یادآور شد: جهت وزش باد متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 28 گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی 120 سانتی متر و فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 07:42، مد دریا ساعت 13:29 و جزردوم ساعت 16:12 خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس آرام می گیرد

خلیج فارس آرام می گیرد