مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:402021-09-28فرهنگي

جنگ چهره زنانه دارد! / روایات زنانه در ریل روایات رسمی؛ راهی که به ناکجا می رود


طهورا میرزایی زاده؛ کتاب حوض خون را که دست می گیری گویی همین الان نشسته ای پای خاطرات رخت شویی زنان اندیمشکی در بیمارستان کلانتریِ اندیمشک، - جنگ چهره زنانه دارد! / روایات زنانه در ریل روایات رسمی؛ راهی که به ناکجا می رود نفیسه سادات موسوی گفت: در جنگ در بین زنان، نقش های مختلفی داشتیم و توقع داریم با زاویه های مختلف و خط سیر های مختلف مواجه شویم، ولی این ها یکی است.

با توجه به صحبت هایی که از راویان زن شنیده ام، یک بخش ماجرا این است که اجازه نمی دهند همه چیز گفته شود.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- طهورا میرزایی زاده؛ کتاب حوض خون را که دست می گیری گویی همین الان نشسته ای پای خاطرات رخت شویی زنان اندیمشکی در بیمارستان کلانتریِ اندیمشک، بوی وایتکس های ریخته شده روی لباس ها، پتو ها و ملحفه ها برای از بین بردن لکه های خون، آنقدر زیاد است که پس از چهل سال هم بینی تو را قلقلک می دهد و هم سینه خاطره گو را تنگ کرده و او را به سرفه می اندازد.

بوی گوشت سوخته و خون مدام در مشامت است و همچنان همراه با راویان، لباس زرمندگان را چنگ می زنی و پوست خشک شده روی آن ها را با دست هایت می کنی.

اضطراب و ترس خانمی را که از خون می ترسد، با دل و جان درک می کنی و با دعای او که می گوید: خدایا تو را به آبروی حضرت ابوالفضل بهم توان بده، نذار از خونی که در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ چهره زنانه دارد! / روایات زنانه در ریل روایات رسمی؛ راهی که به ناکجا می رود

جنگ چهره زنانه دارد! / روایات زنانه در ریل روایات رسمی؛ راهی که به ناکجا می رود