مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:252021-09-28اقتصادي

صنایع سمنان بیش از 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه دل ظهر امروز در سیصد و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از خردادماه امسال تاکنون در حدود 6 هزار و 330 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 67 واحد تولیدی صنعتی استان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید 1400 تاکنون 146 واحد تولیدی صنعتی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 37 هزار میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند و پرونده 79 واحد صنعتی جهت عقد قرارداد در بانک های استان در دست بررسی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از 700 میلیارد ریال به 65 واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی دو واحد تولیدی استان در حوزه گردشگری و کشاورزی بررسی شد.

تشنه دل با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه افزود: در این نشست گزارشی از سوی دستگاه های اجرایی استان و بانک های عامل در خصوص بررسی درخواست های باقی مانده در باکس های سامانه ستاد تسهیل گزارش کمیسیون بانک های استان در خصوص اقدامات انجام شده برای موارد ارجاع شده به هیأت خبرگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع سمنان بیش از 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

صنایع سمنان بیش از 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند