مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:252021-09-28بين الملل

فریاد خشم عراقی ها بر سر ساز ش طلبان اربیل؛ نشستی که بر سر حاضرینش آوار شد


نشست دعوت برای سازش با رژیم صهیونیستی در شهر اربیل، گروههای مختلف عراقی را در بهت فرو برد و در نتیجه واکنش بسیار شدیدی را از آن ها شاهد بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشست روز جمعه در شهر اربیل با عنوان السلام و الاسترداد (صلح و بازگردانی) که از سوی نهادی به نام ارتباطات صلح آمریکایی و با حضور تعدادی از افراد که شیوخ قبائل و اندیشمندان و اهل فرهنگ نامیده شده بودند، برگزار شد، موجی از خشم و عصبانیت گروهها و اقشار مختلف عراق را در پی داشت و موضع گیری ها در سطوح رسمی و غیر رسمی شرایطی را به وجود آورد که فرسنگ ها با هدف برگزار کنندگان آن نشست کذایی فاصله داشت.

واکنش عراقی ها به نشست اربیل را می توان سنگ محک بسیار امام حسین (ع) نیز دیروز در کربلا شعار کلا کلا اسراییل سر دادند تا نشان دهند تا آیین پیاده روی اربعین صرفا یک مراسم عبادی صرف نیست و زائران به کوچکترین ردپای صهیونیست ها در سرزمین اهل بیت (علیهم السلام) به شدت حساس هستند.

  اربیل عراق در بیانیه ای گفت که عشایر از کنفرانسی که روز جمعه در هتل دیوان در استان اربیل برای دعوت به عادی سازی روابط میان بغداد و اسراییل برگزار شده بود اعلام برائت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد خشم عراقی ها بر سر ساز ش طلبان اربیل؛ نشستی که بر سر حاضرینش آوار شد

فریاد خشم عراقی ها بر سر ساز ش طلبان اربیل؛ نشستی که بر سر حاضرینش آوار شد