مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:202021-09-28سياسي

مدیران با روحیه دوران دفاع مقدس برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: مردم با روحیه دوران دفاع مقدس گرانی ها را تحمل می کنند، لذا مدیران نیز باید با همان روحیه برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: مردم با روحیه دوران دفاع مقدس گرانی ها را تحمل می کنند، لذا مدیران نیز باید با همان روحیه برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

سردار ناصر باباخانی امروز(ششم مهر) در آیین نمادین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان شاهد مصطفی خمینی کرمانشاه با اشاره به حمله ناجوانمردانه صدام با حمایت آمریکای جنایتکار به ایران اسلامی در دروان دفاع مقدس، اظهار کرد: صدام در 31 شهریور سال 1359 عملا به همه مرزهای کشور تجاوز کرد و حتی قسمت هایی مثل قصرشیرین و سومار را هم تصرف کرد و به خیال اینکه ایران اسلامی تازه انقلاب کرده و آمادگی ایستادگی در برابر دشمن را ندارد، آمده بود تا در عرض کمتر از یک هفته بخش هایی از خاک کشور را تصرف کرده و در تهران سخنرانی کند که این آرزو را با خود به گور برد.

وی تاکید کرد: هدف اصلی دشمنان از تعرض به مرزهای کشور در دوران جنگ تحمیلی تصرف بخش هایی از خاک این سرزمین نبود، آنها آمده بودند تا انقلاب اسلامی را در هم بکوبند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران با روحیه دوران دفاع مقدس برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند

مدیران با روحیه دوران دفاع مقدس برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند