مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:102021-09-28ورزشي

تجلیل از قهرمانان والیبالیست گلستانی


آیین تجلیل از والیبالیست های گلستانی عضو تیم ملی در مسابقات آسیایی ژاپن، امروز سه شنبه ششم مهرماه با حضور استاندار و نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در استانداری گلستان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان آیین تجلیل از والیبالیست های گلستانی عضو تیم ملی در مسابقات آسیایی ژاپن، امروز سه شنبه ششم مهرماه با حضور استاندار و نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در استانداری گلستان برگزار شد.

استاندار گلستان در این مراسم گفت: جزو 15 استانی هستیم که درخشش ورزشکاران آنها در عرصه ملی رخ داده است و 6 ورزشکاران در المپیک و پارالمپیک داشته ایم.

هادی حق شناس خاطرنشان کرد: تنوع قومیتی موجود در گلستان ظرفیت بی نظیری در حوزه ورزش است و می تواند زمینه معرفی قهرمانان استان در عرصه ملی و بین المللی شود.

وی تصریح کرد: هدف همه ما اهتزاز پرچم ایران در عرصه ورزش در دنیاست و خوشبختانه کارنامه گلستان کارنامه درخشانی است.

استاندار گلستان بیان کرد: گلستان استانی صنعتی نیست به همین دلیل با همراهی نمایندگان مردم در مجلس تلاش داریم حمایت های عادلانه وزارت ورزش را از ورزشکاران گلستانی جلب کنیم.

در این مراسم از صابر کاظمی به عنوان ارزشمندترین بازیکن آسیا و اسماعیل مسافر عضو تیم ملی، عظیم جزیره مربی تیم ملی، حسین خوریانی آنالیزور، داود نافعی داور بین المللی و ایلشن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از قهرمانان والیبالیست گلستانی

تجلیل از قهرمانان والیبالیست گلستانی