مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-28سياسي

سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان های زرد و آبی ممکن شد


مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به ابلاغیه سرلشکر باقری در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس فقط در استان هایی با رنگ بندی آبی و زرد مجاز است.

- مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به ابلاغیه سرلشکر باقری در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس فقط در استان هایی با رنگ بندی آبی و زرد مجاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباس مطهری با اشاره به اینکه فلسفه وجودی اردوهای راهیان نور برگرفته از دفاع مقدس است، گفت: فناوری نرم همچون اردوهای راهیان نور تشکیل شده است تا بتواند گنج دفاع مقدس را به خوبی شناسایی و استخراج کند و با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل های امروزی، برای زمان حال و آینده انقلاب اسلامی ارزش افزوده تولید کند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، جان مایه راهیان نور است، افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی در 31 شهریور 1399 فرمودند که امام راحل با اداره و مدیریت دفاع مقدس؛ یک مدل جدید را تولید و ارائه کردند که بسیار موثر و کارآمد بوده است و باید این مدل را به عرصه های مختلف در روند اداره کشور منتقل کنیم؛ یعنی همانطور که با مدیریت جهادی و انقلابی شاهد پیروزی در دوران هشت سال دفاع مقدس بودیم، همین مدل مدیریتی می تواند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان های زرد و آبی ممکن شد

سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان های زرد و آبی ممکن شد