مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:002021-09-28اقتصادي

کشف یک هزار و 290میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی


فرمانده انتظامی استان مرکزی از رشد 79 درصدی کشفیات کالای قاچاق در عملیات های 6 ماهه نخست امسال خبرداد و گفت: در این عملیات ها یک هزار و 290 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و 826 نفر قاچاقچی کالا دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: در سال جاری مقابله با معضل کالای قاچاق با بهره گیری از تجربه های غنی موجود، با جدیت در برنامه ریزی های پلیس استان قرار گرفت که ماحصل آن توفیقات خوبی در کشف کالاهای قاچاق در استان در این بازه زمانی بود.

وی از کشف یک هزار و 290 میلیارد ریال کالای قاچاق در 6 ماهه نخست امسال در عملیات های پلیس استان مرکزی خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل، در حدود 79 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در این بازه زمانی 753 پرونده مربوط به قاچاق کالا به مراجع قضایی ارسال و 826 نفر دستگیر و تعداد 595دستگاه خودرو نیز از قاچاقچیان کالا توقیف شد که از این تعداد خودروهای توقیفی 302 خودرو شوتی بود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از تعداد پرونده های ارجاع شده به دستگاه قضایی، تعداد 18 پرونده دارای ارزشی بیش از 10 میلیارد ریال و تعداد 31 پرونده نیز دارای ارزشی بیش از 5 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک هزار و 290میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

کشف یک هزار و 290میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی