مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:502021-09-28اقتصادي

جداسازی شرکت اطلاع رسانی بورس و تشکیل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس


با جدا شدن بخش اطلاع رسانی و الحاق آن به روابط عمومی سازمان بورس شرکت جدیدی به نام توسعه مدیریت و آموزش بورس با هدف فرهنگ سازی و آموزش به افراد ذی نفع راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز سامانه برگزاری آزمون شرکت مدیریت و آموزش بورس زیرمجموعه توسعه مدیریت و آموزش بورس وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار راه اندازی شد.

در این مراسم علیرضا قنادان مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس گفت: با تغییر اسم این شرکت از شرکت اطلاع رسانی به توسعه مدیریت اولین گام برای تغییر و تحول در مدیریت و آموزش بورس برداشته شد.

وی گفت: از اواسط سال 98 که روند متفاوتی برای تحول در بورس اتفاق افتاد و در سال 99 شاهد حضور مردم در بورس بودیم لازم است ابزارها و نهادهای بورسی متنوع شود و کیفیت و کمیت ابزارها در جهت افزایش فرهنگ سازی و افزایش ظرفیت های مردمی ارتقاء پیدا کند.

وی گفت: اولین گام ما برگزاری آزمون ها برای ذی نفعان و ارائه گواهینامه حرفه ای است و در این زمینه با افزایش ظرفیت سامانه های بورس سرفصل های جدیدی برای آموزش و فرهنگ سازی راه اندازی شده است.

  قنادان این را هم گفت: سال گذشته 11288 نفر ظرفیت ثبت نام برای آزمون های مختلف بورس داشتیم که امسال بیش از 3802 ظرفیت آزمون تا کنون ایجاد شده است و این میزان افزایش خواهد یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جداسازی شرکت اطلاع رسانی بورس و تشکیل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس

جداسازی شرکت اطلاع رسانی بورس و تشکیل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس