مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:502021-09-28اقتصادي

افتتاح نخستین آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی بخش خصوصی در مشکین شهر


به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته دامپزشکی، نخستین آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان مشکین شهر با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال افتتاح شد.

- ایسنا/اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته دامپزشکی، نخستین آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان مشکین شهر با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل در مراسم افتتاحیه این آزمایشگاه گفت: این آزمایشگاه با تجهیزات و امکانات مطلوب، فضای مناسبی را در اختیار دامداران و فعالان صنعت دامپروری منطقه قرار میدهد.

بهلول تکلوی افزود: با افتتاح این آزمایشگاه امکانات بیشتری در جهت مبارزه و پیشگیری از بیماری های دامی فراهم آمده و سطح ایمنی در واحدهای مختلف دامی روزبه روز افزایش می یابد.

عضو شورای اداری استان اردبیل اضافه کرد: در حال حاضر علاوه بر آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان به عنوان آزمایشگاه مرجع، 4 باب آزمایشگاه دولتی تشخیص دامپزشکی در شهرستان های بزرگ استان و نیز 4 باب آزمایشگاه بخش خصوصی در راستای آزمایش های تشخیص و پایش بیماری ها در استان فعالیت می کنند.

وی جواب دهی آزمایشات در سریع ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت و زمان و جلوگیری از هزینه های اضافی حمل ونقل، اشتغال زایی در بخش خصوصی دامپزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی بخش خصوصی در مشکین شهر

افتتاح نخستین آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی بخش خصوصی در مشکین شهر