مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-28سياسي

برپایی موکب نذر سلامت و ارائه خدمات به افراد آسیب پذیر در زاهدان


دبیر ستاد امور شاهد و ایثارگران کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از برپایی موکب نذر سلامت خبر داد و گفت: خدمات دندان پزشکی همراه با طبخ حلیم و توزیع ماسک در نقاط آسیب پذیر شهر زاهدان در حال انجام است.

- نادر میری  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی موکب نذر سلامت به نیت تعجیل در فرج امام زمان عجل الله و دفع بیماری بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و معاونت دانشجویی فرهنگی برپا شد.

وی از ارائه خدمات دندان پزشکی در مرکز اعتیاد خبر داد و گفت: با هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر تیم پزشکی در یکی از کمپ های ترک اعتیاد زاهدان مستقر و خدمات دندان پزشکی را به متقاضیان ارایه کرد.

وی همچنین از حضور تیم پزشکی در روستاهای اطراف زاهدان خبر داد و گفت: با هدف ارائه خدمات به اقشار محروم جامعه خدمات دندان پزشکی به روستاییان روستای منزلاب زاهدان نیز ارائه شد.

توزیع 113 بسته معیشتی بین نیروهای خدماتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و توزیع ماسک و حلیم دبیر ستاد امور شاهد و ایثارگران کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: خدمات رسانی به مردم محروم و اطعام محرومین بهترین عزاداری و ادامه راه شهدای و اشاعه فرهنگ و مکتب حسینی است در همین راستا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب نذر سلامت و ارائه خدمات به افراد آسیب پذیر در زاهدان

برپایی موکب نذر سلامت و ارائه خدمات به افراد آسیب پذیر در زاهدان