مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-28سياسي

نمی شود شهر را با تعارف اداره کرد/ فرایند انتصابات، نسبتی با شورای شهر پیدا نمی کند


برای انتصابات در شهرداری تهران از همه اعضای شورا و همه افرادی که مسئولیت داشته اند اسامی و رزومه ها را به عنوان پیشنهاد خواسته ام اما فرایند انتصابات نسبتی با شورای شهر پیدا نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا زاکانی در حاشیه چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، در جمع خبرنگاران گفت: اربعین و خاطرات بسیار خوب آن چه در دل کسانی که توفیق پیدا کردند در عراق در راهپیمایی باشند و چه کسانی که به عنوان جاماندگان اربعین در هر نقطه ای از جهان به ویژه در تهران حرکت بیسار زیبایی را به نمایش گذاشتند؛ خاطره خوب و ماندگار برای ما به جا گذاشتند لذا جا دارد از معاونت های شهرداری به ویژه معاونت خدمات شهری، حمل و نقل و سازمان فرهنگی و هنری و شهرداری های مناطق تشکر کنم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یاد آور عزمت و بزرگی رزمندگان ما است و فردا نیز روز آتش نشان است که این روز و این هفته را به رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدا و همه آتش نشانان تبریک می گویم.

شهردار تهران در خصوص طرح کاهش زمان صدور پروانه های ساخت و ساز که توسط شورا در حال بررسی است، گفت: طرحی که دردستور کار است نظراتمان را درباره آن اعلام کردیم و در این طرح تلاش این است که کاهش جدی زمان صدور پروانه ها را داشته باشیم و از طریق مشارکت همگانی و استفاده از فناوری، سرعت در صدور پروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی شود شهر را با تعارف اداره کرد/ فرایند انتصابات، نسبتی با شورای شهر پیدا نمی کند

نمی شود شهر را با تعارف اداره کرد/ فرایند انتصابات، نسبتی با شورای شهر پیدا نمی کند