مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:152021-09-28بين الملل

اظهارات نماینده دولت منصور هادی در مجمع عمومی سازمان ملل


احمد عوض بن مبارک، وزیر امور خارجه دولت مستعفی یمن با متهم کردن حوثی ها، گفت: هفت سال است که یمن، تحت فشار است و دوره سخت و طاقت فرسایی را سپری می کند.

- احمد عوض بن مبارک، وزیر امور خارجه دولت مستعفی یمن با متهم کردن حوثی ها، گفت: هفت سال است که یمن، تحت فشار است و دوره سخت و طاقت فرسایی را سپری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ملل متحد، بن مبارک در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: علیرغم جنگی که به مردم یمن تحمیل می شود، ما بارها و بارها خواستار صلح شده ایم تا از این فاجعه و کشتار انسانی جلوگیری کنیم.

وی که حکومت متبوعش مورد حمایت نظامی عربستان و ائتلاف متجاوز عربی است، افزود: ما هر کاری که در توانمان بود برای رسیدن به صلح پایدار و جامع انجام دادیم اما متاسفانه تمام تلاش های ما با سرسختی و مقاومت حوثی ها مواجه شده است.

این نماینده ضمن اینکه به وضعیت مأرب اشاره کرد، افزود که یک کمپین بی پروای نظامی از ماه جاری در این منطقه راه اندازی شده است و از شورای امنیت خواست تا تمهیدات لازم را درخصوص مقابله با آن بیندیشند تا از خشونت و کشتار جلوگیری شود و اجازه بدهند که کمک های بشردوستانه به همه مردم یمن برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات نماینده دولت منصور هادی در مجمع عمومی سازمان ملل

اظهارات نماینده دولت منصور هادی در مجمع عمومی سازمان ملل