مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-28سياسي

ولایت پذیری پایه تفکر شهدا بوده است


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون تاکید کرد که علاوه بر همه خصیصه ها و ویژگی های ممتاز شهدا، اصل ولایت پذیری پایه تفکرات همه شهدا بوده است.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون تاکید کرد که علاوه بر همه خصیصه ها و ویژگی های ممتاز شهدا، اصل ولایت پذیری پایه تفکرات همه شهدا بوده است.

سرهنگ غلامرضا توکل در مراسم یادواره 3 شهید شهرداری کازرون تاکید کرد که بررسی خاطرات و وصیت نامه شهدا، نشان دهنده بخش مهمی از تفکر و سبک زندگی آنان است، گفت: ولایت پذیری و تاکید بر آن یکی از وجوه مشترک در همه وصیت نامه های شهدا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه ناحیه کازرون، توکل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، حاجی زاده، بحرینی و مصلحیان، سه کارمند سابق شهرداری کازرون، تاکید کرد: همه ما باید مطالعه لازم در مورد پیشینه پرافتخار انقلاب و نظام اسلامی داشته باشیم.

او با بیان اینکه همه وظیفه داریم که در مسیر ترسیم شده توسط شهدا حرکت کنیم در مسئولیت خود ذره ای قصور نداشته باشیم، ادامه داد: شهدا با بصیرتی که داشتند پا به عرصه دفاع حق علیه باطل گذاشتند و قطعا شهدا خدایی هستند و رشادت هایی که به خرج دادند هرگز فراموش نشدنی نخواهد بود.

توکل به نقش شهید هدایت الله مصلحیان در تشکیل جهاد سازندگی پرداخت و گفت: شهید مصلحیان پس از دوسال که مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پذیری پایه تفکر شهدا بوده است

ولایت پذیری پایه تفکر شهدا بوده است