مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-28فرهنگي

فراخوان جشنواره عکس خبری استان فارس تمدید شد


رییس گروه سینمایی و سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: فراخوان جشنواره عکس خبری تا پایان ماه صفر تمدید شد.

- ، روح الله رنجبری گفت: جشنواره استانی عکس خبری با موضوع های مختلف از جمله عزاداری ها و آیین های سوگواری در ایام محرم با نگاه خلاقانه به واقعاً عاشورا و محرم برگزار می شود.

وی افزود: در جشنواره استانی عکس خبری همه عکاسان حرفه ای شامل، عکاسان خبری رسمی وابسته به رسانه های نوشتاری و مجازی رسمی استان فارس می توانند شرکت کنند و ارسال اثر و حضور در رقابت به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس ها توسط شرکت کننده است که در صورت اثبات خلاف این امر، عواقب حقوقی و جزایی آن بر عهده شرکت کننده خواهد بود.

وی اضافه کرد: هر عکاس می تواند با حداکثر 10 اثر به صورت تک عکس در این رقابت شرکت کرده و آثار می تواند رنگی یا سیاه و سفید باشد و آثاری پذیرفته می شوند که در بازده زمانی سال (1397 تا 1400) عکاسی شده باشند.

این مسئول سینمایی با تأکید بر اینکه ویرایش عکس ها باید مطابق با استانداردهای فتوژورنالیسم باشد به نحوی که اصالت و محتوای عکس ها خدشه دار نشود و ویرایشی که منجر به مخدوش شدن اصالت و محتوای عکس شود، قابل قبول نخواهد بود، عنوان داشت: عکس های ارسالی نباید دارای پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، امضای عکاس یا لوگوویا هر نشانه تصویری باشد و در صورتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره عکس خبری استان فارس تمدید شد

فراخوان جشنواره عکس خبری استان فارس تمدید شد