مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-28سياسي

بهره گیری از نظر نخبگان در تصمیم گیری های شهری


 رییس شورای اسلامی بیرجند با اشاره به اینکه نظر نخبگان را در انتخاب شهردار بیرجند مد نظر قرار دادیم، گفت: ممکن است هر کاری نواقصی نیز داشته باشد، - ایسنا/خراسان جنوبی  رییس شورای اسلامی بیرجند با اشاره به اینکه نظر نخبگان را در انتخاب شهردار بیرجند مد نظر قرار دادیم، گفت: ممکن است هر کاری نواقصی نیز داشته باشد، اما مهم استفاده از نظر کارشناسان است.

علیرضا محمودی راد، امروز سه شنبه 6 مهرماه در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: ما به عنوان اعضای شورای شهر و روستا باید از نظر اعضای نخبه شهر نیز برای توسعه و اداره شهر استفاده کنیم تا کار به صورت علمی پیش برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس شورای شهر بیرجند با بیان اینکه در موضوع انتخاب شهردار بیرجند نیز از نظر نخبگان استفاده کردیم، بیان کرد: البته هر کاری نواقصی دارد ولی در هر حال کار را بر اساس نظر جمعی و استفاده از دیدگاه نخبگان پیش بردیم.

محمودی راد با تأکید بر مدیریت یکپارچه شهری گفت: یکی از درخواست های ما حق السهم از فروش نفت برای شهرها و شهرستان هایی است که از این مهم محروم هستند.

وی اظهار کرد: هر چند باید برای شهرداری ها درآمد پایدار ایجاد کنیم، اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که برخی از شهرهای محروم شرایط خاص و ویژه ای دارند و نباید آنان را از اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از نظر نخبگان در تصمیم گیری های شهری

بهره گیری از نظر نخبگان در تصمیم گیری های شهری