مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:402021-09-28سياسي

تزریق بیش از 155 هزار دُز واکسن کرونا در ورامین


از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون سراسری کرونا تا کنون، 155 هزار و 563 دُز واکسن کرونا در دو نوبت اول و دوم به گروه های هدف تزریق شده است.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون سراسری کرونا تا کنون، 155 هزار و 563 دُز واکسن کرونا در دو نوبت اول و دوم به گروه های هدف تزریق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین کاغذلو در جلسه ستاد کرونا شهرستان ورامین طی سخنانی اظهار کرد: بر اساس سامانه سیب (سامانه یکپارچه بهداشت) و تا پایان روز سوم مهر، 155 هزار و 563 نفر دُز واکسن کرونا به گروه های هدف شهرستان ورامین تزریق شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح اربعین سلامت در شهرستان ورامین گفت: شهرستان ورامین با بسیج کلیه امکانات خود و با بهره گیری از توان و ظرفیت دستگاه های مختلف از جمله شبکه بهداشت و درمان، تأمین اجتماعی، سپاه پاسداران، آموزش و پرورش، امور مساجد، هلال احمر و بیمارستان های شهید مفتح و شهدای 15 خرداد، تلاش دارد تا ظرف 10 روز کل جامعه هدف را واکسینه کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین افزود: فعالیت بیش از 30 پایگاه در مناطق شهری و روستاهای بخش مرکزی و جوادآباد و افزایش ساعت این مراکز در دو نوبت صبح و عصر با استقبال مناسب مردم همراه شده و روزانه به طور متوسط حدود 7000 دُز واکسن به افراد بالای 17 سال تزریق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بیش از 155 هزار دُز واکسن کرونا در ورامین

تزریق بیش از 155 هزار دُز واکسن کرونا در ورامین