مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:402021-09-28اجتماعي

تلاش فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی سهند در راستای رفع نیازهای کشور


رییس دانشگاه صنعتی سهند با بیان این که بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی سهند در راستای رفع نیازهای کشور فعالیت می کنند، گفت: نزدیک به 46 درصد دانشجویان دانشگاه سهند در مقاطع تحصیلی ارشد و دکترا تحصیل می کنند که همواره مقید به امر پژوهش و تحقیق هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه صنعتی سهند با بیان این که بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی سهند در راستای رفع نیازهای کشور فعالیت می کنند، گفت: نزدیک به 46 درصد دانشجویان دانشگاه سهند در مقاطع تحصیلی ارشد و دکترا تحصیل می کنند که همواره مقید به امر پژوهش و تحقیق هستند.

احمدرضا مصطفی قره باغی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اربعین حسینی و بازگشایی دانشگاه، با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: حدود 40 سال پیش شاهد تاخت و تاز رژیم بعثی به قصد تصرف کشورمان بودیم که در این شرایط بحرانی بدنبال فرمان امام (ره) همه مردم کشور در دفاع از کشور تلاش کردند و بعد از گذشت هشت سال دشمنان از خواسته های خود ناکام ماندند و این امر برای کشور تجربه ی بزرگی بود که توانستند تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کنند.

وی با بیان این که دانشگاه صنعتی سهند تبریز مولود انقلاب بوده گفت: علم و دانش باعث قدرت و عزت کشور می شود برهمین اساس مراکزی مانند دانشگاه سهند با تلاش موسس دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی سهند در راستای رفع نیازهای کشور

تلاش فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی سهند در راستای رفع نیازهای کشور