مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:352021-09-28اقتصادي

افزایش 3.3 برابری درآمدهای نقدی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان


صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در راستای شفافیت در پیش گرفته خود صورتهای مالی سال 1399 خود را منتشر کرد.

- صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در راستای شفافیت در پیش گرفته خود صورتهای مالی سال 1399 خود را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی شیرکانی با اعلام این خبر گفت: در ادامه روندی که صندوق در سال 1399 در راستای شفافیت در پیش گرفته بود و منجر به کسب رتبه اول شفافیت در میان دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد، در سال 1400 نیز صورت های مالی صندوق بیمه اجتماعی به همراه یادداشت های گزارش حسابرسی و بازرس قانونی منتشر و در دسترس عموم قرار گرفت.

وی با اشاره به رویکرد راهبردی صندوق در حوزه شفافیت گفت: تهیه صورت مالی و اخذ گزارش حسابرسی در موعد مقرر و به روز بودن یکی از ویژگی های بسیار حائز در حوزه مالی است، این در حالی است که صندوق موفق شد علی رغم شیوع کرونا، دورکاری و درگیری های کارکنان با این بیماری منحوس، در بازه زمانی شش ماهه صورت های مالی تلفیقی و اصلی مربوط به آخرین دوره مالی منتهی به سال 1399 را تهیه نماید که در تاریخ فعالیت صندوق و حتی سایر صندوق های بازنشستگی کشور منحصربه فرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3.3 برابری درآمدهای نقدی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

افزایش 3.3 برابری درآمدهای نقدی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان