مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:202021-09-28اقتصادي

رفع تصرف 2.5 میلیاردی از اراضی ملی روستایی رشت


رییس اداره منابع طبیعی رشت، از رفع تصرف 1000 مترمربع از اراضی ملی شهرستان رشت در روستای کچا خبر داد و گفت: ارزش این اراضی حدود دو و نیم میلیارد تومان برآورد شده است.

- ایسنا/گیلان رییس اداره منابع طبیعی رشت، از رفع تصرف 1000 مترمربع از اراضی ملی شهرستان رشت در روستای کچا خبر داد و گفت: ارزش این اراضی حدود دو و نیم میلیارد تومان برآورد شده است.

مهدی پورمیرزایی در گفت وگو با ایسنا، از رفع تصرف اراضی ملی شهرستان رشت خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رشت 1000 مترمربع از اراضی ملی را در روستای کچای این شهرستان آزاد کردند.

وی با بیان اینکه متصرفان عرصه های مذکور را با سیم خاردار و پرچین محصور کرده بودند، افزود: براساس تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، با همکاری نیروی انتظامی همه آثار تصرف جمع آوری شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رشت با اشاره به معرفی متصرفان به مرجع قضایی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش عرصه ملی رفع تصرف شده را حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد کردند.

پورمیرزایی، همچنین از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل چوب آلات جنگلی توسکا به حجم نیم استر هیزم خبر داد که بدون مجوز قانونی اقدام به حمل نموده بود و خاطرنشان کرد: پرونده قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 2.5 میلیاردی از اراضی ملی روستایی رشت

رفع تصرف 2.5 میلیاردی از اراضی ملی روستایی رشت