مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-28اجتماعي

2 درصد از دانش آموزان کرمانشاهی موفق به ثبت نام در مدارس نشده اند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 2 درصد از دانش آموزان استان کرمانشاه موفق به ثبت نام در مدارس استان نشده اند.

- اظهار کرد: سال تحصیلی جدید برای 330 هزار دانش آموز کرمانشاهی به صورت حضوری و غیرحضوری در استان کرمانشاه طی روزهای گذشته آغاز شده است.

وی افزود: تنها 2 درصد از دانش آموزان استان کرمانشاه موفق به ثبت نام نشده اند که عمدتاً دانش آموزان کلاس پایه دهم بوده که برای انتخاب رشته تصمیم نگرفته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: اولیا دانش آموزانی که هنوز موفق به ثبت نام به دلایل مختلف نشده اند هر چه سریع تر برای ثبت نام دانش آموزان خود اقدام کنند.

یزدان پناه بیان کرد: آموزش در مناطق روستایی و عشایری به دلیل کم بودن تعداد دانش آموزان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در مقطع ابتدایی به خصوص پایه اول و دوم ابتدایی تاکید بر آن است که دانش آموزان با نظر شورای مدرسه به تعداد محدود و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدرسه حاضر شوند زیرا ارتباط مستقیم با معلم برای این دسته از دانش آموزان بسیار مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 92 درصد دانش آموزان کرمانشاهی در شبکه شاد عضو هستند، گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری بوده و دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 درصد از دانش آموزان کرمانشاهی موفق به ثبت نام در مدارس نشده اند

2 درصد از دانش آموزان کرمانشاهی موفق به ثبت نام در مدارس نشده اند