مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-28سياسي

مبنای شکل گیری جهاددانشگاهی اخلاص و تقوا بوده است


 تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) جهاددانشگاهی را شجره طیبه انقلاب اسلامی توصیف و اضافه کرد که این نهاد انقلابی بر مبنای فکر عمیق و ارزشمندی شکل گرفت و براساس تقوا و خلوص تشکیل شد.

- ایسنا/فارس  تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) جهاددانشگاهی را شجره طیبه انقلاب اسلامی توصیف و اضافه کرد که این نهاد انقلابی بر مبنای فکر عمیق و ارزشمندی شکل گرفت و براساس تقوا و خلوص تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، 6 مهر در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان فارس افزود: پایه گذاری جهاددانشگاهی مانند تأسیس سپاه، شورای عالی انقلاب فرهنگی، جهاد سازندگی و دیگر نهادهای ایجاد شده بعد از پیروزی انقلاب، بر مبنای تفکر انقلاب اسلامی بود، نهادهایی که طی سال ها هم خوش درخشیدند و آزمون خود را پس دادند.

کلانتری با بیان اینکه جهاددانشگاهی نمونه بارز کار جهادی ، مورد تاکید مکرر رهبر معظم انقلاب، است، گفت: سال های اول پس از پیروزی انقلاب که دانشگاه ها بعد از انقلاب فرهنگی بازگشایی شد، مسئولیت و نظارت آنها به عهده جهاددانشگاهی بود.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) برخی خاطرات از فعالیت های جهاددانشگاهی در شیراز طی سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود: در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس، در شب های جمعه جهاددانشگاهی شیراز دع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای شکل گیری جهاددانشگاهی اخلاص و تقوا بوده است

مبنای شکل گیری جهاددانشگاهی اخلاص و تقوا بوده است