مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:302021-09-28اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه: علی لندی یاد شهدای دانش آموز را زنده کرد


آیین نمادین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت امروز(ششم مهر) با حضور محدود دانش آموزان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در دبیرستان شاهد مصطفی خمینی کرمانشاه برگزار شد.

- مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه: "علی لندی" یاد شهدای دانش آموز را زنده کرد ایسنا/کرمانشاه آیین نمادین نواخته شدن زنگ "ایثار و مقاومت" امروز(ششم مهر) با حضور محدود دانش آموزان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در دبیرستان شاهد مصطفی خمینی کرمانشاه برگزار شد.

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه برای حفظ اسلام و انقلاب به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم، اظهار کرد: باید برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

وی سپس با اشاره به جانفشانی و از خودگذشتگی علی لندی دانش آموز ایذه ای، گفت: شهید علی لندی یاد شهدای دانش آموز را زنده کرد و نشان داد که دانش آموزان نظام جمهوری اسلامی همچنان تداوم دهنده راه شهیدان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با بیان اینکه علی لندی بار دیگر ما را به حال و هوای روزهای جنگ تحمیلی برد، گفت: او به همگان ثابت کرد فرزندان ایران اسلامی در روزهای سختی، علی لندی هایی خواهند شد که حاضرند برای حفظ ارزش های نظام از جان مایه بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه: علی لندی یاد شهدای دانش آموز را زنده کرد

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه: علی لندی یاد شهدای دانش آموز را زنده کرد