مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:202021-09-28اقتصادي

مبالغ وام های دانشجویی دانشگاه آزاد اعلام شد


سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی، جزییات وام های دانشجویی، مبالغ و نحوه دریافت آن را تشریح کرد.

- سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی، جزییات وام های دانشجویی، مبالغ و نحوه دریافت آن را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید هادی سیدفضلی با اعلام این خبر گفت: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به منظور رفع دغدغه دانشجویان و خانواده های آنها برای تأمین شهریه نسبت به ایجاد زمینه های پرداخت شهریه به صورت اقساطی از طریق انعقاد تفاهم نامه با بانک های عامل جهت اعطای تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت و کمک هزینه شهریه دانشجویان اقدام کرده است.

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشجویان جدیدالورود و حتی پذیرفته شدگان سنوات گذشته مطابق تفاهم نامه های منعقده با دو بانک می توانند برای مقطع کاردانی تا سقف 5 میلیون تومان، کارشناسی تا سقف 9 میلیون تومان، کارشناسی ارشد تا سقف 15 میلیون تومان، دکتری تخصصی و حرفه ای تا سقف 40 میلیون تومان وام دریافت کنند.

وی اظهار داشت: به منظور ترویج و احیای سنت قرض الحسنه و با توجه به لزوم ایجاد بستر مناسب برای حمایت های مالی از دانشجویان و خانواده های آنها نسبت به تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبالغ وام های دانشجویی دانشگاه آزاد اعلام شد

مبالغ وام های دانشجویی دانشگاه آزاد اعلام شد