مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-28سياسي

55 مسجد ابهر برای حل مشکلات محله بسیج می شوند


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: 55 مسجد فعال ابهر در مشکلات محله بسیج خواهند شد.

- حجت الاسلام علیرضا بهبودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مهرواره اوج با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی و لبیک به فرمان رهبری، در این شهرستان آغاز شده است که بیش از 55 مسجد فعال ابهر در قالب این طرح برای حل مشکلات محله در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان طرح مهرواره اوج را در سطح کشور آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری مهرواره اوج ارتقای خدمت رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات است، ادامه داد: جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و در نهایت کمک به حل مشکلات محلات از آثار مثبت این مهرواره خواهد بود.

بهبودی اضافه کرد: در اجرای مهرواره اوج، روحانیون و امامان جماعت مساجد شهرستان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد کرده و با جذب خیرین و افراد توانمند نسبت به کمک رسانی به نیازمندان محلات اقدام می کنند.

وی ادامه داد: در این طرح، مساجد مرکز کمک و همیاری مردم می شوند و با توجه به نقش مهم ائمه جماعت در مساجد، این افراد به عنوان محور طرح در خدمت رسانی به مردم نقش آفرینی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 مسجد ابهر برای حل مشکلات محله بسیج می شوند

55 مسجد ابهر برای حل مشکلات محله بسیج می شوند