مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-28ورزشي

اعلام 14رای کمیته وضعیت/ باشگاه استقلال محکوم شد


کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را خصوص چند پرونده اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال 14 رای خود را در خصوص شکایات مختلف به شرح زیر صادر کرد: در شکایت بهروز نوروزی فرد از باشگاه نفت مسجد سلیمان بابت طلب دو میلیارد و هفتصد میلیون ریالی، رای محکومیت باشگاه به پرداخت دو میلیارد و یکصد و نود میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی صادر شد.

شکایت محمد فرامرزی از باشگاه علم و ادب تبریز در مطالبه یکصد و نود میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

علیرضا عبدالله زاده نیز در شکایتی از باشگاه علم و ادب تبریز مطالبه یکصد و هفتاد و پنج میلیون ریالی را ارائه کرد که رای کمیته وضعیت بازیکنان مبنی بر پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی از سوی باشگاه مورد شکایت صادر شد.

شکایت علیرضا حضرتی از باشگاه علم و ادب تبریز نیز بابت مطالبه یکصد و بیست میلیون ریال، به محکومیت باشگاه در پرداخت این مبلغ به همراه هزینه دادرسی ختم شد.

صابر خوش نما از باشگاه شهید منصوری قرچک مطالبه سیصد و پنجاه میلیونی را در قالب شکاتی به کمیته وضعیت بازیکنان ارائه کرد که رای نهایی به محکومیت باشگاه در پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام 14رای کمیته وضعیت/ باشگاه استقلال محکوم شد

اعلام 14رای کمیته وضعیت/ باشگاه استقلال محکوم شد