مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-28ورزشي

تصمیم آزاد و فرنگی کاران تیم ملی به بعد از جهانی موکول شد


در روزهایی که برخی از تیم های مدعی حضور در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی مشغول جذب نفرات مورد نظرشان هستند، مسافران رقابتهای جهانی به دور از هیاهو در آخرین اردوی آماده سازی حضور دارند.

- ، در حالی که قرار است رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی امسال بلافاصله بعد از مسابقات جهانی و از اواخر مهرماه آغاز شود، تیم های شرکت کننده در این میدان داخلی مشغول مذاکره با نفرات مورد خود هستند.

هر چند تاکنون برخی از چهره های ملی و عنوان دار جذب تیم های مورد نظرشان شده اند اما بسیاری از اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز همه چیز را به بعد از رقابتهای جهانی موکول کرده اند.

از سوی دیگر شنیده شده اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی که باید بزودی در رقابتهای جهانی 2021 نروژ به میدان بروند با نظر کادر فنی تمام تمرکز خود را معطوف این میدان بین المللی کرده اند تا ذهن شان در این روزهای حساس، درگیر مسائل مالی و قرارداد با تیم های لیگ برتری نشود.

طبق اعلام سازمان لیگ کشتی مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور در سال 1400 با حضور 12 تیم در کشتی آزاد و 12 تیم در کشتی فرنگی روز 7 مهرماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم آزاد و فرنگی کاران تیم ملی به بعد از جهانی موکول شد

تصمیم آزاد و فرنگی کاران تیم ملی به بعد از جهانی موکول شد