مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-28اقتصادي

افتتاح دو باغ گردشگری کشاورزی در ملایر


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملایر از افتتاح دو باغ گردشگری کشاورزی در ملایر با سرمایه گذاری شخصی دو تن از باغداران و فعالین این حوزه در هفته گردشگری خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملایر از افتتاح دو باغ " گردشگری کشاورزی" در ملایر با سرمایه گذاری شخصی دو تن از باغداران و فعالین این حوزه در هفته گردشگری خبر داد و گفت: این اتفاق برای نخستین بار در شهرستان رقم می خورد.

ابراهیم جلیلی در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: از سال 1980، سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد سالانه روز 27 سپتامبر را به عنوان روز جهانی گردشگری جشن می گیرد.

وی اظهار کرد: هدف از گرامیداشت چنین روزی، بالا بردن سطح آگاهی در مورد نقش گردشگری در جامعه جهانی و نشان دادن چگونگی تأثیر گردشگری بر ارزش های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در سراسر جهان است.

این مقام مسئول با اشاره به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، ادامه داد: امسال در طول هفته گردشگری چند پروژه مهم و کلیدی که نقش موثری در رونق صنعت توریسم و اشتغالزایی دارند در سطح شهرستان افتتاح می شود.

وی بهره برداری از باغ گردشگری کشاورزی زمّرد متعلق به محمد غفاری واقع در محور ملایر - اراک ، کیلومتر یک و باغ گردشگری کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو باغ گردشگری کشاورزی در ملایر

افتتاح دو باغ گردشگری کشاورزی در ملایر