موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-28اجتماعي

طبخ روزانه 30 هزار پرس غذای گرم در شلمچه و مهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طبق سنت هر ساله در ایام اربعین، کانون های خدمت رضوی در استان های مرزی برای ارائه خدمت به زائران بازگشتی از اربعین پای کار می آیند و امسال نیز مسئولان آستان قدس رضوی با همراهی خادمیارن رضوی در استان های مرزنشین برای .

- همزمان با آغاز بازگشت زائران اربعین به کشور، با دستور تولیت آستان قدس رضوی، موکب های بنیاد کرامت رضوی در مرزهای شلمچه و مهران برپا شده و هر روز با طبخ و توزیع غذای گرم و نوشیدنی، از زائران میزبانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، طبق سنت هر ساله در ایام اربعین، کانون های خدمت رضوی در استان های مرزی برای ارائه خدمت به زائران بازگشتی از اربعین پای کار می آیند و امسال نیز مسئولان آستان قدس رضوی با همراهی خادمیارن رضوی در استان های مرزنشین برای خدمت رسانی شایسته بسیج شده اند.

توزیع 22 هزار پرس وعده غذایی تا ظهر اربعین در این راستا، کانون های خدمت رضوی در استان های مرزنشین زیر نظر بنیاد کرامت رضوی مهیای پذیرایی از زائران شده اند.

این خدمات از شنبه، سوم مهرماه با طبخ و توزیع سه وعده غذای گرم آغاز شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

در این راستا تا ظهر دوشنبه، 19 هزار پرس ناهار و شام طبخ و بین زائران بازگشتی از مراسم اربعین توزیع شده و تعداد وعده های صبحانه توز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ روزانه 30 هزار پرس غذای گرم در شلمچه و مهران

طبخ روزانه 30 هزار پرس غذای گرم در شلمچه و مهران