مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:552021-09-28اجتماعي

بارش های پراکنده طی روزهای پیش رو مهمان آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به آغاز بارش های پراکنده از بعدازظهر امروز از غرب استان، گفت: براساس نقشه های هواشناسی از روز چهارشنبه تا شنبه هفته آینده بارش های پراکنده در استان تداوم دارد.

- احمد اسدی امروز درباره پیش بینی وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: همانگونه که انتظار داشتیم با خروج سامانه بارشی شاهد جوی پایدار روز دوشنبه در آسمان مازندران بودیم.

وی افزود: از بعدازظهر امروز انتظار داریم با شکل گیری مجدد جریانات شمالی شاهد افزایش ابر و در غرب استان بارش های پراکنده در آسمان مازندران باشیم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، از روز چهارشنبه تا شنبه هفته آینده با استقرار جریانات خنک و مرطوب شمالی و عبور متناوب امواج تراز میانی شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری در مناطق غربی در برخی ساعات با بارندگی و در مناطق مرکزی و شرقی شاهد بارش های پراکنده خواهیم بود.

اسدی با اشاره به کاهش دمای هوای استان، یادآور شد: در این مدت ارتفاعات استان گاها مه آلود خواهد بود که موجب کاهش دید در محورهای مواصلاتی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های پراکنده طی روزهای پیش رو مهمان آسمان مازندران

بارش های پراکنده طی روزهای پیش رو مهمان آسمان مازندران