مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-28اقتصادي

صدور روزانه 100 هزار بارنامه در کشور/تخلفات حمل بار را به 141 گزارش کنید


مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: روزانه بالغ بر 100 هزار بارنامه در کشور صادر می شود و قطعا ممکن است تخلفاتی در این بین وجود داشته باشد و نمی توان منکر این تخلفات شد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: روزانه بالغ بر 100 هزار بارنامه در کشور صادر می شود و قطعا ممکن است تخلفاتی در این بین وجود داشته باشد و نمی توان منکر این تخلفات شد.

غلامحسین دغاغله در گفت و گو با ایسنا در خصوص موضوع مبلغ پشت بارنامه که در مواردی، علاوه بر کرایه حمل بار از سوی برخی رانندگان کامیون از صاحب بار تقاضا و اخذ می شود، با بیان اینکه مبلغ پشت بارنامه موضوع جدیدی نیست و از قدیم مطرح بوده است، افزود: نرخ حمل و نقل بار بر اساس ضابطه و توافقی است به این صورت که بر اساس قانون یک توافق بین شرکت حمل و نقل و راننده صورت می گیرد و در مواقعی که نرخ، توافق شده باشد نیاز به پشت بارنامه نیست و نرخ توافق شده باید در بارنامه درج شود.

وی در این خصوص که گاها رانندگان به بهانه خالی برگشتن خودرو از مقصد، حمل بار را منوط به دریافت پشت بارنامه می کنند، گفت: شرکت حمل و نقل، نماینده صاحب کالاست و صاحب کالا با راننده ارتباطی برقرار نمی کند و اگر قراردادی هم باشد بین شرکت و صاحب بار بسته می شود، لذا ران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور روزانه 100 هزار بارنامه در کشور/تخلفات حمل بار را به 141 گزارش کنید

صدور روزانه 100 هزار بارنامه در کشور/تخلفات حمل بار را به 141 گزارش کنید