مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:252021-09-28سياسي

اعضای شوراهای شهر و روستا از واگذاری زمین به افراد پرهیز کنند


معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اعضای شوراها در زمینه واگذاری زمین هیچگونه مسئولیتی ندارند، گفت: در گذشته برخی از اعضای شوراها واگذاری زمین داشته اند که آسیب زا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فرهادی صبح سه شنبه در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: شوراها چه مجلس شورا و چه شورای شهر و روستا از اصول مهم قانون اساسی است و پنج درصد قانون اساسی آن به موضوع مهم شوراها اختصاص یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در اواخر دهه هفتاد، اصول قانون اساسی در مورد شوراهای شهر و روستا به مرحله اجرا رسید، بیان کرد: خوشبختانه همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری توانستیم با امنیت کامل و حضور پرشور مردم دوره ششم انتخابات شوراهای شهر و روستا را نیز برگزار کنیم.

فرهادی با بیان اینکه باید با خدمت به مردم پاسخ اعتماد آنان را بدهیم، گفت: ما در خراسان جنوبی 30 شورای شهر داریم که متأسفانه در یکی از شهرها به واسطه به حد نصاب نرسیدن کاندیداها، شورای شهر تشکیل نشد.

وی با اشاره به اینکه 154 نفر اعضای شورای شهر در خراسان جنوبی هستند که 14 نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند، ادامه داد: 97 نفر از این افراد نیز اعضای جدید شورای شهر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شوراهای شهر و روستا از واگذاری زمین به افراد پرهیز کنند

اعضای شوراهای شهر و روستا از واگذاری زمین به افراد پرهیز کنند