مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:252021-09-28سياسي

ابعاد مختلف زندگی علامه حسن زاده را به مردم معرفی کنیم


مسئول بسیج رسانه مازندران با تاکید بر معرفی و شناسایی ابعاد مختلف زندگی علامه حسن زاده به مردم گفت: باید مردم و جوانان را باابعادی شخصیتی این عارف آشنا کرد.

- ، عبدالمهدی حق شناس گفت: رسانه ها در زمینه جلب نظر و توجه مردم به ابعاد مختلف زندگی علمی، عرفانی و الهی مرحوم علامه حسن زاده آملی ورود جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه متأسفانه آنطور که باید نسبت به ابعاد شخصیت و زندگی والای علمی، معنوی و الهی علامه حسن زاده آملی پرداخته نشده است، اظهار کرد: رسانه های محلی و استانی در پوشش مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت علامه حسن زاده آملی سنگ تمام گذاشتند که جای تقدیر دارد اما در بعد معرفی درست و اصولی زندگی پربار ایشان هنوز نتوانستیم اقدام در خور توجهی داشته باشیم.

حق شناس، مرحوم علامه حسن زاده آملی را داری یک شخصیت فوق العاده معنوی، علمی و عرفانی دانست که در جهان اسلام نظیر ندارد و در ادامه تصریح کرد: یقیناً فقدان مرحوم علامه جانسوز خواهد بود اما نباید خلأ نبود وجود با برکت ایشان باعث فراموشی شأن شود.

وی با بیان اینکه مردم به خصوص جوانان و نوجوانان باید با ابعاد مختلف زندگی علامه حسن زاده آملی آشنا شوند، تاکید کرد: وظیفه آگاه سازی جامعه از منظومه فکری مرحوم علامه حسن زاده آملی متوجه رسانه ها است تا با تبیین و تشریح درست و اصولی زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد مختلف زندگی علامه حسن زاده را به مردم معرفی کنیم

ابعاد مختلف زندگی علامه حسن زاده را به مردم معرفی کنیم