مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:152021-09-28اجتماعي

آمادگی ناوگان جاده ای سمنان برای انتقال زائران اربعین


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از آمادگی و مشارکت کامل تمام ناوگان فعال حمل ونقل جاده ای استان برای ارائه خدمات و انتقال زائران اربعین حسینی خبر داد.

- احسان منصورکیایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان با مشارکت گسترده شاغلان حمل ونقل جاده ای استان، حضوری فعال در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی دارد.

او با اشاره به آمادگی ناوگان حمل ونقل مسافری استان برای ارائه خدمات به زائران افزود: تمام ظرفیت ناوگان فعال مسافربری جاده ای استان با کمترین هزینه برای انتقال زائران از مرز اختصاص یافته و کلیه تمهیدات برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان با تشکر از مشارکت فعال شاغلان بخش حمل ونقل جاده ای در ارائه خدمات به هم وطنان گفت: به منظور بررسی وضعیت ایمنی ناوگان مسافری استان، بازدیدهای مشترک با هماهنگی پلیس راه استان از ناوگان اعزامی مسافری انجام می شود.

منصورکیایی بیان کرد: نکات لازم به رانندگان و مدیران فنی شرکت های حمل ونقل مسافر برای رعایت موارد مرتبط با ایمنی و حمل ونقلی حین سفر انجام شده تا زائران عتبات عالیات با خاطری آسوده به مقاصد خود بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناوگان جاده ای سمنان برای انتقال زائران اربعین

آمادگی ناوگان جاده ای سمنان برای انتقال زائران اربعین