مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 04:552021-09-28فرهنگي

بعد از 10 سال اثری را کارگردانی می کنم/ اهل سری دوزی نیستم


رسول نقوی کارگردان نمایش «ورودی پنج» که این روزها در حوزه هنری روی صحنه برده است، بعد از 10 سال اثری را به صحنه آورده زیرا معتقد است هنرمند زمانی که حرفی برای گفتن دارد باید کار کند.

- رسول نقوی کارگردان نمایش ورودی پنج که این روزها در حوزه هنری روی صحنه برده است، بعد از 10 سال اثری را به صحنه آورده زیرا معتقد است هنرمند زمانی که حرفی برای گفتن دارد باید کار کند.

رسول نقوی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر این روزها نمایش ورودی پنج را بعد از 10 سال اجرا نکردن اثری نمایشی، در تماشاخانه مهر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به صحنه برده، درباره این دوری از کارگردانی تئاتر به خبرنگار مهر گفت: من همیشه به این معتقدم که باید حرفی برای گفتن داشته باشم تا اثری را روی صحنه ببرم و این 10 سال کار نکردن به این دلیل است که احساس می کردم حرفی برای گفتن ندارم.

وی ادامه داد: 3 سال پیش برای اجرا در مجموعه تئاتر شهر نوبت اجرایی داشتم ولی به همین دلیل صرف نظر کردم.

نقوی تصریح کرد: اهل سری دوزی در تئاتر نیستم و زیرا اینگونه کار کردن باعث می شود که تماشاگرهای فرهیخته تئاتر را از دست بدهیم.

ترجیح دادم 10 سال کار نکنم مگر اینکه حرف جدیدی برای گفتن داشته باشم که دوستان و کارشناسان می توانند با تماشای نمایش ورودی پنج ارزیابی درستی در این زمینه داشته باشند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از 10 سال اثری را کارگردانی می کنم/ اهل سری دوزی نیستم

بعد از 10 سال اثری را کارگردانی می کنم/ اهل سری دوزی نیستم