مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 19:402021-09-27ورزشي

طباطبایی: حق کاراته حضور دائمی در المپیک است


رییس فدراسیون کاراته در جلسه اینترنتی رییس فدراسیون جهانی با روسای فدراسیون کشورهای مختلف، بر حق حضور دائمی کاراته در بازی های المپیک تاکید کرد.

- رییس فدراسیون کاراته در جلسه اینترنتی رییس فدراسیون جهانی با روسای فدراسیون کشورهای مختلف، بر حق حضور دائمی کاراته در بازی های المپیک تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین جلسه آنتونیو اسپینوز، رییس فدراسیون جهانی کاراته با روسای فدراسیون های قاره آسیا به صورت وبینار با حضور ژنرال ناصر، رییس کنفدراسیون آسیا و سید حسن طباطبایی، رییس فدراسیون کاراته ایران برگزار شد.

این جلسه به منظور بررسی وضعیت کاراته بعد از المپیک توکیو در کشور های قاره آسیا و برنامه ریزی و حضور پر قدرت کشورهای آسیایی در مسابقات جهانی دبی تشکیل شد.

در ادامه این جلسه روسای فدراسیون کشورهای مختلف نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و سید حسن طباطبایی نیز ضمن تشکر از خانواده بزرگ کاراته که نمایشی بی نظیر در بازی های المپیک توکیو داشت گفت: کاراته با حضوری چشمگیر در المپیک به دنیا ثابت کرد که حق کاراته حضوری دائم در المپیک است و امیدوارم مجدد به این بازی ها بازگردد.

طباطبایی در ادامه گفت: خوشبختانه در ایران با انجام واکسیناسیون سراسری در حال عبور از بحران کرونا هستیم و باشگاه های کاراته و تمرینات ورزشکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی: حق کاراته حضور دائمی در المپیک است

طباطبایی: حق کاراته حضور دائمی در المپیک است