مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 18:202021-09-27اجتماعي

پیاده روی و سوگواری عزاداران حسینی به مناسبت اربعین در فارس


سوگواران حسینی، به مناسبت چهلمین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، در شیراز و سایر نقاط استان فارس، در پیاده روی جاماندگان اربعین شرکت کردند.

- ایسنا/فارس سوگواران حسینی، به مناسبت چهلمین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، در شیراز و سایر نقاط استان فارس، در پیاده روی جاماندگان اربعین شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح دوشنبه سوگواران و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، در شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) با حضور در مراسم پیاده روی و طی مسیرهای منتهی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) اربعین حسینی را گرامی داشتند.

امسال نیز همانند سال گذشته و با توجه به شرایط شیوع کرونا و محدودیت در اعزام زائران به عتبات عالیات، 30 موکب در بین الحرمین شیراز برپا شد.

مراسم سوگواری و عزاداری سوگواران حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، در محوطه صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و محدوده بین الحرمین شیراز برگزار شد و موکبداران خدمات خود را به عزاداران و سوگواران حسینی عرضه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاوه بر این، جمعی از دوستداران اهل بیت، با شرکت در راهپیمایی اربعین، در محوطه دانشگاه شیراز شرکت کرده و با تجمع در محل مقبره شهدای گمنام، در مراسم دعا، زیارت اربعین و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی و سوگواری عزاداران حسینی به مناسبت اربعین در فارس

پیاده روی و سوگواری عزاداران حسینی به مناسبت اربعین در فارس