مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 18:102021-09-27اقتصادي

با رشد 47 درصدی، ارزش تجارت خارجی ایران به 45 میلیارد دلار رسید


میراشرفی رییس کل گمرک ایران با اشاره به رشد تجارت خارجی کشور در نیمه نخست سال جاری گفت: تجارت خارجی ایران در این مدت با حفظ روند رشد صادرات، به 45 میلیارد دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 47 درصد رشد نشان می دهد.

- جی پلاس؛ رییس کل گمرک ایران گفت: تجارت خارجی ایران در این مدت با حفظ روند رشد صادرات، به 45 میلیارد دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 47 درصد رشد نشان می دهد.

مهدی میراشرفی اظهار داشت: آهنگ رشد سریع ترخیص کالاهای وارداتی از گمرک در شهریور ماه امسال که منجر به افزایش قابل توجه ترخیص کالاهای اساسی، ماشین آلات خط تولید و اقلام واسطه ای شده، تراز تجاری کشور را به نفع واردات اقلام ضروری تغییر داد.

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به رشد تجارت خارجی کشور در نیمه نخست سال جاری گفت: تجارت خارجی ایران در این مدت با حفظ روند رشد صادرات، به 45 میلیارد دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 47 درصد رشد نشان می دهد.

در این مدت 79 میلیون و یکصد هزار تن کالا بین ایران و کشورهای مختلف جهان مبادله شد.

رییس کل گمرک ایران افزود: در نیمه نخست امسال، 60 میلیون تن کالا به ارزش 21 میلیارد و 800 میلیون دلار از سوی ایران به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزن 30 درصد و از نظر ارزش 61 درصد افزایش داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رشد 47 درصدی، ارزش تجارت خارجی ایران به 45 میلیارد دلار رسید

با رشد 47 درصدی، ارزش تجارت خارجی ایران به 45 میلیارد دلار رسید