مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 17:302021-09-27سياسي

جهانی شدن اربعین با پیروی از سیره شهدا ممکن است/ ترس دشمن از نام سردار سلیمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این نشست لاله افتخاری از اساتید حوزه و دانشگاه با اشاره به این که مردم دنیا دنبال رسیدن به سعادت هستند، - نشست جهانی سازی و اربعین با حضور اندیشمندان ایرانی و عراقی به همت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این نشست لاله افتخاری از اساتید حوزه و دانشگاه با اشاره به این که مردم دنیا دنبال رسیدن به سعادت هستند، اما راه آن را نمی دانند و دنبال الگوی مناسب هستند گفت: اکنون دنیا با ارتباطات لحظه ای تبدیل به دهکده جهانی شده و برنده این میدان کسی است که برنامه مناسب داشته باشد.

وی ادامه داد: نهضت حسینی دو بال شهادت و حماسه را توامان در اختیار دارد و سعادت را برای مردم جهان می تواند ارائه کند.

این استاد دانشگاه گفت: در این میان خانواده شهدا نقش مهمی دارند و ارائه الگوی زندگی، اولین وظیفه آن هاست و رهبر معظم انقلاب در سخنان شان بر این مسأله تاکید دارند.

وی افزود: استقامت سیدالشهدا (ع) در سخت ترین لحظات کربلا و نیز حضرت زینب (س) بعد از کربلا باید راه و روش خانواده شهدا در مسیر زندگی باشد.

ما برای اینکه حرکت اربعین را جهانی کنیم و البته در حال تحقق است باید شاخص ها و الگو هایی اعم از صبر، ایثار و جهاد داشته باشیم که این ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانی شدن اربعین با پیروی از سیره شهدا ممکن است/ ترس دشمن از نام سردار سلیمانی

جهانی شدن اربعین با پیروی از سیره شهدا ممکن است/ ترس دشمن از نام سردار سلیمانی