مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 17:252021-09-27سياسي

جاماندگان اربعین عزاداری نجف به کربلا را در گرگان بازسازی کردند


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شیفتگان امام حسین (ع) و جاماندگان کربلا در یک ابتکار جالب عزاداری جاده نجف به کربلا را در قالب موکب بازسازی کردند.

- حجت الاسلام عباس گرزین در حاشیه بازسازی عزاداری  جاده نجف به کربلا امشب در گفت گ با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری اربعین و کربلا حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در یک حرکت ابتکاری گروه های جهادی، هیات های مذهبی و شیفتگان و جاماندگان کربلا وارد عرصه شده و عزاداری جاده نجف به کربلا را  قالب موکب بازسازی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: بیش از 60 موکب در این بازسازی حضور داشته و به قدری مورد استقبال واقع شده که هر شب بیش از 10 هزار نفر از این موکب ها بازدید کردند.

وی ادامه دهد: خدماتی که در این موکب ها ارائه می شود عینا شبیه موکب های مسیر نجف به کربلا بوده تا جاماندگان اربعین بتوانند حال و هوای پیاده روی اربعین را احساس و درک کنند.

گرزین گفت: پیام این موکب ها این است که وعده  خداوند به وسیله امام حسین (ع) بر دل های مردم دنیا و عاشقان آزادی، عدالت، صلح و پیشرفت ایمان برای ظهور امام زمان (عج) عالم گیر شده است.

وی بیان کرد: از همه هیات ها، موکب ها، گروه های جهادی، خیرین و مسوولانی که ما را در بازسازی این صحنه ها کمک کردند تشکر و قدردانی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان اربعین عزاداری نجف به کربلا را در گرگان بازسازی کردند

جاماندگان اربعین عزاداری نجف به کربلا را در گرگان بازسازی کردند