مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 16:552021-09-27بين الملل

تقدیر حزب الله از مقاومت کرانه باختری و مواضع عراقی ها در رد سازش با رژیم صهیونیستی


حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از مقابله دلیرانه نیروهای مقاومت اردوگاه جنین با نظامیان صهیونیست و همچنین مواضع عراقی ها در محکومیت نشست اخیر اربیل و رد هر گونه تلاش برای سازش با رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب الله ، در این بیانیه آمده است: حزب الله این کنفرانس را تلاشی نافرجام برای ترویج فرهنگ گفت وگو با دشمن می داند که در نطفه خفه شد.

حزب الله ضمن تمجید از مواضع رسمی، سیاسی، مردمی و دینی عراقی ها در مخالفت شدید با همه اشکال عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی گفت: ما از اقدامات قضایی عراق در مجرم شناختن این سازشکاران قدردانی می کنیم، زیرا این امر نشانه آگاهی متمایز مردم عراق و گروه های سیاسی عراق و عزت ملی آنها در مقابله با نقشه سازش در خاورمیانه است.

حزب الله همچنین از ثبات موضع قوی ملت عراق در حمایت از ملت فلسطین و آرمان عادلانه آن قدردانی کرد.

حزب الله در بخش دیگری از این بیانیه درباره حمله اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و دیگر مناطق کرانه باختری گفت: این حملات اسراییل تجسم روشنی از سیاست خیانت و جنایتی است که توسط دشمن اعمال می شود.

در این بیانیه آمده است: ما هوشیاری نیروهای مقاومت فلسطین و مقابله آنها با این یورش صهیونیست ها و شنبه نظامیان صهیونیست به روستاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر حزب الله از مقاومت کرانه باختری و مواضع عراقی ها در رد سازش با رژیم صهیونیستی

تقدیر حزب الله از مقاومت کرانه باختری و مواضع عراقی ها در رد سازش با رژیم صهیونیستی