مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-27سياسي

همایش جاماندگان اربعین حسینی در بهاباد+ عکس


همزمان با فرا رسیدن اربعین شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی روز دوشنبه با حضور گسترده عزاداران و محبان ابا عبدالله درشهرستان بهاباد بر پا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در بهاباد، پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی بهاباد از محل قبورشهدای روستای کویجان تا قبور مطهر شهدای گمنام بهاباد باحال و هوایی خاص با مداحی و نوحه خوانی هیات های عزاداری برگزار شد.

در این مراسم، دلدادگان و شیفتگان امام حسین (ع) همنوا با نوحه خوانان و مرثیه سرایان به عزاداری پرداختند و با آرمان های نهضت حسینی تجدید بیعت کردند.

مواکب و ایستگاه های صلواتی متعددی نیز در مسیر توسط دوستداران و علاقه مندان به اهل بیت عصمت و طهارت برپا بود و از عاشقان امام حسین پذیرایی می کردند.

عاشقان حسینی این مسیر را به یاد پیاده روی مسیر نجف به کربلا به سوی قبور شهدای گمنام  حرکت کردند، تا به مردم دنیا پیام عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت را اعلام کنند.

این همایش باشکوه از ساعت 6:30 صبح و با سردادن شعارهای لبیک یا حسین (ع) ، لبیک یا زینب (س) و همزمان با  مراسم اربعین حسینی آغاز شد و هزاران نفر از عاشقان سید و سالار شهیدان، در این مسیرها به عزاداری پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش جاماندگان اربعین حسینی در بهاباد+ عکس

همایش جاماندگان اربعین حسینی در بهاباد+ عکس