مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 10:302021-09-27سياسي

محسنی اژه ای: جانبازان نماد ایثار، صبر و استقامت هستند


رییس قوه قضاییه از جانبازان به عنوان نماد ایثار، صبر و استقامت یاد کرد و گفت: اجر جانبازان و پاداش کسانی که خالصانه و مهربانانه به آنان خدمت می کنند، - از محاسبه عقل معاش اندیش خارج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای صبح امروز دوشنبه پنجم مهر ماه، همزمان با اربعین حسینی (ع) از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله در شمال تهران بازدید کرد.

رییس قوه قضاییه در این بازدید دو ساعته ضمن عیادت از تک تک جانبازان قطع نخاع بستری در این مرکز، پای حرف ها و درددل هایشان نشست و در جریان نحوه خدمت رسانی به آن ها قرار گرفت.

محسنی اژه ای با تسلیت ایام حزن آل الله و اربعین حسینی (ع)، جانبازان را ادامه دهندگان راه عاشوراییان و نماد ایثار، صبر و استقامت معرفی کرد که منبع روحیه و انرژی در جامعه هستند.

رییس قوه قضاییه گفت: رنجی که جانبازان برای دفاع از ارزش ها متحمل شده اند، وظیفه ما را در انجام مسئولیت های مان سنگین تر می کند.

محسنی اژه ای افزود: رنج خانواده های جانبازان هم به مراتب بیشتر است و آن ها به اندازه یک شهید و جانباز اجر می برند و در مجاهدت شان شریک هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا یک بار به این درجه رفیع نائل آمدند و رفتند، اما اجر لحظه لحظه عمر جانبازان و خانواده هایشان نزد خدا محفوظ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: جانبازان نماد ایثار، صبر و استقامت هستند

محسنی اژه ای: جانبازان نماد ایثار، صبر و استقامت هستند