مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:352021-09-27اجتماعي

زنان ایرانی؛ آینه تمام نمای ایثار و فداکاری


گاهی خانواده ها با بحران ها و امتحان های گوناگون مورد آزمایش قرار می گیرند و بستر بیماری یکی از رایج ترین این آزمون ‍ ها برای سنجش مهربانی و مهرورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، طبق آموزه های قرآن کریم و اهل بیت(ع) بهترین نوع برخورد در برابر چنین رویدادی داشتن روحیه صبر، گذشت و رسیدگی به بیمار است؛ چرا که خدمت به بیمار جزء بهترین اعمال انسان محسوب می شود که پاداش فراوانی در محضر الهی دارد و به خصوص اگر بیمار، یکی از اعضای خانواده باشد این اجر و پاداش چندین برابر خواهد بود .

نارگل کاظمی، یکی از این زنان فداکار است که 30 سال است از شوهر بیمارش پرستاری می کند، این زن فداکار اهل روستای آتشکده از شهرستان فیروزآباد  در گفت وگو با خبرنگار فارس می گوید: 17ساله بودم که با پسر عمویم ازدواج کردم و زندگی مشترکمان را آغاز کردیم، زندگی ما هم مانند دیگر زوج های جوان دیگر پر از فراز و نشیب هایی بود، شوهرم کارگری می کرد و به سختی زندگی می کردیم.

کاظمی می افزاید: در سال 1346 اولین فرزندم که دختر بود به دنیا آمد و بعد از او 7 دختر و 1 پسر هدیه خدا به من بود و زندگی آرام و راحتی داشتیم تا این که شوهرم به پادرد مبتلا شد و هرچه او را نزد دکتر می بردیم می گفتند مشکل خاصی نیست و با دارو خوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان ایرانی؛ آینه تمام نمای ایثار و فداکاری

زنان ایرانی؛ آینه تمام نمای ایثار و فداکاری