مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-27اجتماعي

جاماندگان کربلا، خادمان سلامت


جاماندگان کربلا و موکب هایی که به دلیل شرایط کرونایی توفیق خدمت به زائران کربلا را نداشتند، اربعین امسال لباس خادمان سلامت به تن کرده و در جبهه سلامت در حال خدمت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، از اسفند ماه 1398 که رسما ورود به گوش میرسد اما لذت خدمت به مردم در هر مکان و زمانی کام آنها را شیرین می کند و نحن خدام الحسین را به درستی تعبیر می کند.

جاماندگان کربلا نام موکبی متفاوت در ساوه است.

موکبی که حتی در ایامی که کرونا شیوع نیافته بود هم از خدمت در عراق بازماند اما شور و اشتیاق خدمت به زوار حسین (ع) آنان را بر این داشت که موکب خود را در مسیری که زائران اربعین از آن تردد میکنند یعنی اتوبان کربلا ( همدان - ساوه ) برپا کرده و به آنان خدمت کنند.

  اما از سال قبل که توفیق زیارت اربعین فراهم نشد جاماندگان کربلا دست از کار نکشیدند و با به تن کردن لباس خادمان سلامت خود را وقف کمک به مردم جهت کاهش آلام کرونا کردند و با توزیع میان وعده، آب میوه، آب معدنی، مواد خوراکی و غذای گرم بین بیماران بستری در بیمارستان شعور حسینی را به نمایش گذاشتند.

خدمات سال گذشته این موکب به اینجا ختم نشد و توزیع ماسک، اقلام بهداشتی و حفاظتی برای درمانگاه ها و مطب و بیمارستان ها، تهیه دستگاه  پمپ سرنگ برای بیمارستان مدرس و همچنین توزیع غذای گرم و پشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان کربلا، خادمان سلامت

جاماندگان کربلا، خادمان سلامت