مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-27اجتماعي

تردد موتورسواران در میان عزاداران ممنوع است / موتورسواران به میان جمعیت نروند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر گفت: حرکت و تردد موتورسیکلت سواران در میان جمعیت عزاداران حسینی (ع) ممنوع است و همکاران بنده در صورت مشاهده از ادامه حرکت آن .

- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهور تهران بزرگ از تردد موتورسواران در میان جمعیت و از ادامه حرکت و تردد آن ها جلوگیری می نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر گفت: حرکت و تردد موتورسیکلت سواران در میان جمعیت عزاداران حسینی (ع) ممنوع است و همکاران بنده در صورت مشاهده از ادامه حرکت آن ها جلوگیری بعمل خواهند آورد.

سرهنگ علی همه خانی ادامه داد: با توجه به حرکت خود جوش مردم در حرکت پیاده به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و اعمال محدودیت های تردد در این مسیر توسط پلیس راهور تهران بزرگ، حرکت موتورسواران در میان جمعیت و تردد آن ها در مسیر هایی که محدودیت اعمال شده است ممنوع می باشد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: موتورسواران گرامی که قصد شرکت در این مراسم معنوی و پرشور را دارند از آوردن و تردد در این مسیر ها جدا خودداری نموده و اگر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد موتورسواران در میان عزاداران ممنوع است / موتورسواران به میان جمعیت نروند

تردد موتورسواران در میان عزاداران ممنوع است / موتورسواران به میان جمعیت نروند