مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:302021-09-27سياسي

اربعین حسینی تاب آوری را در انسان افزایش می دهد


معاون رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: لازمه بحث معنویت یا معنادهی این نیست که به یک بحث متعالی معتقد باشیم و درکل بشر به دنبال آن است که لایه های عمیق تری از زندگی را درک کند.

- معاون رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان: اربعین حسینی تاب آوری را در انسان افزایش می دهد ایسنا/کردستان معاون رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: لازمه بحث معنویت یا معنادهی این نیست که به یک بحث متعالی معتقد باشیم و درکل بشر به دنبال آن است که لایه های عمیق تری از زندگی را درک کند.

حجت الاسلام اسفندی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بودایی ها، هندوها و آیین ها و مراسمی که آن ها برگزار می کنند، موجب آرامش درونی در آن ها خواهد شد و یک معنایی به زندگی آن ها داده است.

حجت الاسلام اسفندی بیان کرد: در سختی ها و گرفتاری ها وقتی ما با یک موجود متعالی ارتباط می گیریم و تأثیر آن بر زندگی خود را احساس می کنیم می دانیم که سختی، مشکلات، مصائب و بلا بر اساس حکمت امر متعالی و قدسی شکل می گیرد و برهمین اساس است که وقتی در مورد کربلا می پرسند عنوان می کند من در کربلا جز زیبایی چیزی دیگر ندیدم .

وی افزود: مکتب امام حسین(ع) متعلق به تشیع نیست و تمام آزادیخواهان جهان می توانند از امام حسین(ع) درس عبرت گرفته و به بهتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین حسینی تاب آوری را در انسان افزایش می دهد

اربعین حسینی تاب آوری را در انسان افزایش می دهد