مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:002021-09-27سياسي

احصای 2200موضوع پژوهشی در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس


رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: در مرکز اسناد در هر حوزه تخصصی هم کارنامه واحدهای تخصصی، هم اطلس واحدهای تخصصی و هم تاریخ شفاهی افراد شاخص حوزه های تخصصی دارد تولید می شود اگر آثارش به ثمر برسد که زمان می برد و بسیاری از اینها الان فعال است و همین .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی و هفته دفاع مقدس هم از جهات مختلف پیامهای درس آموزی دارد در واقع اربعین و دفاع مقدس یا حادثه عاشورا و دفاع مقدس دو پدیده کاملا همگون هستند.

  وی افزود:  حقیقت اربعین زنده نگاه داشتن جهاد و شهادت و جلوگیری از تهدید تاریخ است در واقع راویان بزرگ اربعین و حادثه عاشورا نگذاشتند که عاشورا در عاشورا بماند و آن چه که انتقال پیدا کرد در طول تاریخ از حادثه عاشورا نتیجه مجاهدت روایتگری راویان بزرگ عاشورا بوده که در طول تاریخ ماند.

هر حوزه تخصصی دفاع مقدس نیاز به ده ها کتاب تاریخی محققانه دارد نایینی عنوان کرد: دفاع مقدس را عمدتا در هدایت و فرماندهی عملیات خلاصه می کنیم در صورتی که دفاع مقدس ابعاد مختلف تخصصی دارد هر بخش تخصصی دفاع مقدس یک دنیا مسأله، موضوع و مباحث درس آموز در آن است در حوزه  مهندسی جنگ، لجستیک، تبلیغات، بهداری و پزشکان، اقشار مختلف، جذب و سازماندهی نیروهای مردمی در جنگ، بحثهای بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصای 2200موضوع پژوهشی در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

احصای 2200موضوع پژوهشی در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس