مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:202021-09-27اقتصادي

آماده باش 500 دستگاه ناوگان اتوبوس برای بازگشت زمینی زائران اربعین به اصفهان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: 500 ناوگان از اصفهان به مرز مهران برای بازگشت زائران اربعین اعزام خواهند شد و قطعا این آمار با توجه به شرایط مرزهای مهران، - ایسنا/اصفهان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: 500 ناوگان از اصفهان به مرز مهران برای بازگشت زائران اربعین اعزام خواهند شد و قطعا این آمار با توجه به شرایط مرزهای مهران، شلمچه و چذابه تغییر و افزایش می یابد.

محمدعلی صلواتی در گفت وگو با ایسنا درباره بازگشت زمینی زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: امسال با توجه به تصمیم دولت ایران و عراق قرار شد بحث ورود زائران اربعین به عراق به صورت هوایی انجام شود، اما بخش زیادی از زائران برای بازگشت مرز زمینی را انتخاب می کنند.

وی بیان اینکه عمده مسیر بازگشت زمینی زائران اربعین حسینی از عراق از مرز مهران خواهد بود، گفت: در حال حاضر هماهنگی های لازم بین شرکت ها و انجمن های صنفی های مسافربری صورت گرفته و قرار است تا چند روز آینده ناوگان اتوبوس به مرز اعزام شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان البته یادآور شد: از روز گذشته (دوشنبه) تعدادی ناوگان اتوبوس مسافربری از اصفهان به مرز مهران اعزام شده است و به طور قطع طی روزهای آینده بحث بازگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 500 دستگاه ناوگان اتوبوس برای بازگشت زمینی زائران اربعین به اصفهان

آماده باش 500 دستگاه ناوگان اتوبوس برای بازگشت زمینی زائران اربعین به اصفهان