مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 05:152021-09-27سياسي

فراهم شدن شرایط آموزش حضوری دروس مهارتی هنرستان کشاورزی یاسوج


رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: هیچ کاری مقدس تر از تعلیم وتربیت در نظام آفرینش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کاووس کشاورز با حضور در جمع کارکنان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و بهار علم و دانش  و تسلیت در این زمینه نقش کلیدی دارند.

وی افزود: مسئله تعلیم و تربیت آنچنان اهمیت دارد که در طول تاریخ بزرگان و مصلحان اجتماعی از یک سو و پیامبران و همه مردان بزرگ و الهی از سوی دیگر همت خود را بر انجام درست این فرایند متمرکز کرده اند.

رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد هم زمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس را یا دآور شد وگفت: تربیت نسلی با انگیزه، مسئولیت پذیر، با روحیه جهادی و انقلابی از مهمترین رسالت های معلمان عزیز است.

 معاون آموزشی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی گفت: حلول سال تحصیلی با دو اتفاق بزرگ ملی و دینی را به فال نیک می گیریم و امیدواریم دانش آموزان و معلمان با تکیه بر آموزه های دینی و ملی در راه آبادانی این مرزبوم بکوشند.

در ادامه فرامرز روزبهی با تشکر از فعالیتهای آموزشی  اساتید هنرستان کشاورزی و برای آموزش دانش آموزان در سال گذشته صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن شرایط آموزش حضوری دروس مهارتی هنرستان کشاورزی یاسوج

فراهم شدن شرایط آموزش حضوری دروس مهارتی هنرستان کشاورزی یاسوج